Hned dvě ceny dostala Městská policie v Brně na prestižní soutěži

BRNO – Městská policie Brno vytvořila v minulém roce novou náborovou kampaň a výrazně uspěla hned ve dvou z pěti kategorií odborné soutěže zaměřenou na nejkvalitnější české marketingové počiny v oblasti personalistiky. Hrdinové animovaného náborového klipu BrnoCop si v silné konkurenci bank, oděvních řetězců nebo nadnárodních gigantů vydobyli prvenství mezi kariérními weby a druhé místo za nejlepší české náborové video.

V kategorii Kariérní stránky roku soutěže Recruitment Academy Awards musel BrnoCop musel zdolat šestatřicet soupeřů. Předčil i firmy jako jsou McDonald´s, Mark & Spencer, Škoda Auto nebo Starbucks.

Na náborovém videu spolupracovali s filmovou produkcí Krutart. „Celý ten nápad je úžasně originální. Spoustu lidí vrátil do časů, kdy hráli počítačové hry, a microsite i provedení klipu je fantastické. Video nás uchvátilo svým vtipem, webová stránka vedle toho měla všechny klíčové atributy, které má ideální náborový web mít. Má obrovský potenciál zaujmout, je zábavná a kreativně uchopená,“ řekl za pořadatele Blake Wittman, evropský obchodní ředitel společnosti GoodCall.