Prodej aut se snížil, bestsellerem zůstává model Škoda Octavia


Warning: Attempt to read property "post_excerpt" on null in /data/web/virtuals/3737/virtual/www/wp-content/themes/mh-magazine/includes/mh-custom-functions.php on line 392

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data/web/virtuals/3737/virtual/www/wp-content/themes/mh-magazine/includes/mh-custom-functions.php on line 394

Warning: Attempt to read property "post_title" on null in /data/web/virtuals/3737/virtual/www/wp-content/themes/mh-magazine/includes/mh-custom-functions.php on line 394

Mladá Boleslav – Za letošní únor dodala mladoboleslavská automobilka Škoda Auto zákazníkům na celém světě 90 900 vozů. V porovnání se stejným obdobím minulého roku je to o 2 % méně, což představuje výpadek zhruba dva tisíce automobilů. Důvodem je podle vedení současný pokles celkového trhu s osobními automobily v Číně. Na tomto celosvětově největším trhu  zaznamenala automobilka ve srovnání se stejným měsícem minulého roku pokles o 18,4 % .

Doma se prodá méně, na Západě více

Patrný pokles se projevil i na domácím trhu. K zákazníkům zamířilo v únoru 7 100 dodávek zákazníkům. Proti únoru minulého roku to představuje nižší prodej o 14,7 %.

V západní Evropě si oproti minulému roku mladoboleslavská škodovka polepšila. Na největším evropském trhu, v Německu, zaznamenala značka dokonce dvouciferný růst, stejně jako ve Francii, Švýcarsku, Dánsku, Portugalsku, v Pobaltí a v Srbsku.  Do Ruska dodali zákazníkům 5 900 vozů a potvrdil se tak výsledek předešlého roku.