Seriál: Jak úspěšně reklamovat

I když o to vůbec nestojíte, jednoho dne to nevyhnutelně přijde. Relativně nová věc vám vypoví službu a dle zákona schválnosti se tak stane v ten nejméně vhodný okamžik. Rozhodnete se tedy jednat. Popadnete dotyčný zmetek a se zvýšeným adrenalinem v krvi vyrazíte do obchodu, kde se budete dožadovat reklamace. Může se ovšem stát, že zde neproběhne všechno tak hladce, jak jste původně očekávali.

Mnoho lidí vadný výrobek raději vyhodí, než by ho reklamovali, protože se předem obávají neúspěchu. Jiní se nechají v obchodě odbýt zamítavým postojem prodavače, který nemusí být vždy oprávněný.

Pokud si však chcete ušetřit čas, peníze a v neposlední řadě také vlastní nervy, sledujte náš cyklus typů a rad Jak úspěšně reklamovat.

V našem seriálu se například dozvíte:

  • jakým mýtům o reklamacích zákazníci nejčastěji podléhají,
  • jaká tvrzení prodejců nejsou správná,
  • kdy zboží můžete reklamovat a kdy nikoli,
  • na co si dát pozor při vyplňování reklamačního protokolu,
  • co prodejci požadují neprávem,
  • co dělat, když musíte kvůli reklamace cestovat nebo zboží poslat poštou,
  • co dělat, když se vám pokazí dárek, který jste dostali při koupi hlavního výrobku,
  • jak je to se zárukou, když je zboží v opravě,
  • specifická pravidla pro nákupy přes internet,
  • a mnoho dalších praktických rad včetně odpovědí na nejčastější dotazy týkající se reklamací.