Reklamu jako pomoc a na 14 dní? Fakt?

David Hladeček, majitel firmy Teploceramic

Ztráta zákazníků. Přicházející faktury k zaplacení. Příjmy s obřím propadem. Neustálé laborování nad výdaji a i pětkrát otočená koruna v dlani. Současná realita drobných podnikatelů a živnostníků. Koronavirová doba prověřuje odolnost nervů nejednoho z majitelů malých firem. „Koronavirus přišel v pro nás nejméně vhodnou dobu. Na jaře musíme své obchodní aktivity maximalizovat, abychom zajistili udržitelné ekonomické fungování firmy. Ale ve chvíli, kdy lidé mají strach ze samotné nemoci, ze ztráty zaměstnání i nejisté budoucnosti, nemají myšlenky na obnovu, doplnění či dokonce výměnu topení,” vysvětluje David Hladeček, majitel firmy Teploceramic, která nabízí keramické topné panely. 

David, který je dlouholetým inzerentem Regionálního vydavatelství a inzeruje nejen v Novinách kraje, zažívá podobnou situaci jako tisíce dalších drobných živnostníků a malých podnikatelů, nám zavolal: „Je mi to líto, jarní kampaň radikálně omezuji a budu muset, zrušit inzerci. Situace kolem koronaviru je nejasná a těžko se odhadují dopady.“ Podobné příběhy živnostníků se k nám postupně dostávaly od dalších klientů. A to rozhodlo. Dali jsme hlavy dohromady a vymysleli koncept pomoci drobným podnikatelům – a vlastně i sobě, protože bez klientů nebudeme nic. 

Musíme změnit své vzorce chování a najít nové cesty, jak jít dál a přežít. Pro nás je tou správnou volbou snaha pomoci druhým. Vydavatelství dlouhodobě podporuje zdravotně znevýhodněné, které zaměstnáváme a kteří pro vás vlastně celé webové zpravodajství připravují. Logicky jsme se tedy rozhodli jít i v této době cestou pomoci, a tak přišli s pomocí pro drobné podnikatele. Tou je náš jakýkoliv typizovaný banner na webu na dva týdny zdarma – s výjimkou administrátorského poplatku, spojeného s prací na umístění a optimalizací banneru, který činí 500 korun. Tento minimální obnos je zase jakousi vaší pomocí nám, abychom i my udrželi naši firmu, náš web a tým, který se o chod webu stará a který se sestává z redaktorů a dalších zaměstnanců, kteří jsou zdravotně hendikepovaní. 

S naším nápadem jsme se pochlubili Davidovi. “To myslíte vážně? Na čtrnáct dní a na exkluzivním místě na homepage? Mluvíme o stejné pozici jako loni na podzim? Jestli jo, tak to beru hned – a rovnou do pěti krajů,” řekl David. Podobné reakce jsme zažili i u dalších klientů. „Regionální vydavatelství mi doslova vytrhlo trn z paty. Díky vám jsem stále ve hře,“ sdělil sympatický podnikatel, který se tak díky dobře mířené reklamě může opět soustředit na zákazníky. Sice jich není tolik jako době před pandemií, ale firma má vhodný komunikační kanál, jak informovat o topných panelech i v jarních a letních měsících. Nabízí totiž mnoho výhod, nejen technických, ale především – v dnešní době tak důležitých – zdravotních. „Naše topné panely fungují na principu sálavého tepla, což je prastará metoda, která nabízí bonusy především pro naše zdraví! Sálavé teplo nevysušuje vzduch, a tak nedráždí průdušky. To ocení astmatici a bezpochyby i ti, kteří prodělali koronavirus, jenž zasahuje především průdušky. Panely také pracují naprosto nehlučně, což ocení ti, kteří mají problémy se spánkem. A navíc to je topení zcela bezúdržbové,“ vyjmenovává výhody sám majitel. 

K naší velké radosti není David jediným spokojeným klientem. Naši pomoc můžete využít až do léta nebo do vyčerpání prostoru. Pojďme tedy spojit síly a vzájemně si nastartovat „život po koronaviru”. Neváhejte a ozvěte se nám! My vám se vším rádi pomůžeme a vy zase pomůžete nám!