Zlínsko a Luhačovicko chce přitáhnout turisty, pozvalo proto známé české influencery

Ilustrační foto

ZLÍNSKO – Ukázat turistům autentické zážitky a neobjevená místa regionu chce Destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko, která na nadcházející víkend pozvala influencery z celé České republiky. Zážitky budou publikovat na svých profilech a jejich postřehy by měly pomoct zhodnotit nejoblíbenější místa v oblasti.

Zástupci destinační společnosti doufají, že jim takzvaný INSTAudit přinese nezávislý pohled na turistické cíle v regionu a pomůže zjistit, co je pro jednotlivé skupiny zajímavé. Instagrameři a influenceři přijedou třetí zářijový víkend a jejich úkol bude jednoduchý – poznávat oblast a dokumentovat své zážitky na profilech i pomocí hodnotících dotazníků. „Pozvaným influencerům jsme dali jen pár pevných bodů programu, abychom se společně potkali a poznali se. Zbytek necháváme spíš na nich samých, aby nám pak mohli říct, tohle bylo skvělé, tady jsem se ztratil, tohle jinde nezažiješ nebo tohle mají všude,“ vysvětlila manažerka destinační společnosti Zlínsko a Luhačovicko Jana Pastyříková.

Staňte se členy FB skupiny Život ve Zlínském kraji a žádná zpráva z kraje vám neunikne.  Zpravodajství o nákaze koronavirem přinášíme ve speciálu Koronavirus on-line.

Smyslem INSTAuditu je nejen mapování silných a slabých míst destinace, ale také pomoc s rozjezdem posezónního turismu. Samotní influenceři mají v dosahu statisíce followerů, kterým nasdílí své nejčerstvější zážitky. Zlínsko a Luhačovicko chce s výstupy dále pracovat v rámci budování povědomí o destinaci, která stojí mimo hlavní hledáčky českých turistů.

Do regionu přijedou internetové osobnosti, které zastupují různé cílové skupiny, a to od mileniálů, přes cestovatele až po maminky s dětmi. Jsou mezi nimi Veronika Šubrtová, Jakub Mařík, Sandra Kisić, Natálie Kotková a Jitka Nováčková.

Díky jejich zážitkům bude pro destinační společnost snazší přijít na to, co je skrytý poklad, který do Zlínska a Luhačovicka může lákat nové návštěvníky. „Oblast, o kterou se stará destinační společnost, je spojením městské turistiky ve Zlíně, lázeňství v Luhačovicích, přírody Bílých Karpat a vinařského pomezí v Uherském Brodě,” představuje destinačku Jana Pastyříková. „Není tu jeden hlavní cíl, za kterým lidé jezdí, něco signifikantního, co by naši oblast definovalo. Stavíme proto na malých spouštěčích zájmu, které pak rozvádíme o další cíle, doporučujeme, mapujeme lokální výletní trasy, budujeme blog, který má turistům ukázat ty nej kavárny, studánky i řemeslníky.“