Jak se změní úřední doby pro veřejnost v Praze?

PRAHA 15.2.2021 – K rozšíření úřední doby přistoupí Magistrát hlavního města Prahy a to na základě rozhodnutí vlády. Nebude to ovšem hned od pondělí patnáctého února.

V pondělí patnáctého února ještě platí zkrácená úřední doba od osmi do třinácti hodin. K rozšíření pak dojde od středy sedmnáctého února, kdy budou úřední dny pondělí a středa, s úředními hodinami od osmi do osmnácti hodin. Na základě pátečního jednání krizového štábu došlo k rozšíření úředních hodin na pracovišti registru řidičů a registru vozidel odboru dopravněsprávních činností, a to již od dnešního dne.

Zde jsou úřední hodiny nastaveny v pondělí a ve středu od osmi do osmnácti hodin, v úterý a ve čtvrtek od osmi do patnácti hodin. V pátek pak od osmi do jedenácti hodin, pouze na Vyšehradě a na Bohdalci.

Staňte se členy FB skupiny Život v Praze a žádná zpráva vám neunikne. Zpravodajství o nákaze koronavirem přinášíme ve speciálu Koronavirus on-line.

I nadále se doporučuje využívat online rezervaci k návštěvě těchto pracovišť. Rovněž platí doporučení k využívání vzdálených způsobů komunikace s úřady, jako jsou emaily, telefony, datové schránky a podobně. Budovy magistrátu budou i nadále pro návštěvy veřejnosti uzavřeny, vyjma úředních dnů. Magistrát koordinuje změny v úředních dobách s ostatními městskými částmi tak, aby nebyla veřejnost matena rozdíly.