Eso Es v Auto Esa

V nabídce tohoto známého autobazaru se objevil poslední mohykán klasických výkonných aut s malým nájezdem pouhých 13539 km a ve stavu nového auta, má vysoký výkon, sportovní podvozek a hlavně manuální převodovku s klasickou ruční brzdou. Je to k 21.2.2021, jediný kus na Sauto.cz v ČR.
Mnozí namítnou za ty peníze si mohu koupit německý starý ojetý sedan s vyšším výkonem, ale omyl to je zcela něco jiného, tohle auto bylo vyvinuto na základě zkušenosti z motorsportu, jehož tradice začala již v roce 1895 a naplno se rozvinula před skoro 50 lety a dodnes sklízí vavříny v celém světě.

Rozdíly tkví nejen ve výkonnějším motoru 2.0. TSI který má výkon omezen jen na 245 koní, úpravou za malou částku APR Stage tento motor může mít výkon přes 400 koní, při vyšší investici i přes 500 koní. Po úpravě BSR Czech je výkon přes 330 koní a maximální rychlost překračuje po úpravách 330 km/h, místo omezené rychlosti seriového vozu pouhých 250 km/h. Zrychlení tohoto vozidla je v sériovém provedení přes 6 sekund, po úpravě kolem 5 sekund.

Mnozí namítnou, že to nevyužijí k čemu a že doma jim akorát vynadají co to přivezli domů za zbytečnost. Auto má ale několik technických libůstek proti běžným autům, zásadní je DCC podvozek, který se přizpůsobuje podle konfigurace jízdních režimů které si volí řidič z kokpitu vozu. V režimu comfort si plujete tiše krajinou, v režimu eco tenhle výkonný skvost umí jet se spotřebou pouhých 6 litrů. V režimu sport se rozpoutá pravé peklo a stane se z něj i z vás šelma silnic, pořád s rozumnou spotřebou.

Tohle auto patří k těm nejspolehlivějším a nejpraktičtějším autům světa, stalo se legendou na všech trzích světa kde se prodává, má také nejvyšší zůstatkovou hodnotu, ty nejlepší technologie a ten nejlepší design.

Odborníci řeknou, čísla a parametry hovoří:
Maximální rychlost 250 km/h(přes 330 km/h). Zrychlení na 100 km/h, 6s (5s).
Podvozek sportovní, zadní náprava rozšířená o 40mm, podvozek si konfigoruje řidič z kokpitu, kola sportovní 19 palců, doporučujeme pneu Michelin supersport a jen vysokovýkonné pneu. Špičkový diferenciál VAQ.
Motor je zesílený proti běžným, výkonnějším turbem, robustními písty a upraveným sáním, motor byl koncernem vyvinut pro vysoké výkony.
Design je sportovní a vyvinut pro vyšší rychlosti a charakter vozu.

Funkčnost auta je i přesto plnohodnotná, auto je velmi prostorné, praktické, odveze 5 člennou rodinu v plném komfortu a úsporně. To hlavní, tohle auto vám nikdy nechce udělat ostudu, lidé se za ním otáčí, slyšíte wow, to je kráska, to je kára. Jediné v ČR v provedení Challenge.

Dámy a pánové udělejte si radost, kupte si posledního mohykána, v originálním stavu v tovární záruce do 100000 km, s pouhými najetými 13539 km.