Bohumínské nemocnici není péče o pacienty lhostejná, zajímá se o kvalitu

Foto: Pavel Čempěl.

BOHUMÍN – Nemocnice chce získat cennou zpětnou vazbu od pacientů, a tak spustila dotazníkové šetření, které zjišťuje kvalitu a spokojenost s poskytovanými službami. Zapojte se také!

Pacienti, kteří přijdou do místní nemocnice na ambulantní vyšetření, dostanou k vyplnění dotazník, který zjišťuje úroveň péče.

Staňte se členy FB skupiny Život v Moravskoslezském kraji a žádná zpráva vám neunikne. Zpravodajství o nákaze koronavirem přinášíme ve speciálu Koronavirus on-line

“Cílem je, abychom získali zpětnou vazbu. Vždycky je co zlepšovat, ovšem také díky výsledkům průzkumu budeme moci dostat relevantní informace, kde musíme přidat nejvíc,“ upřesnil předseda představenstva Bohumínské městské nemocnice Svatopluk Němeček.

Aby byla zajištěna anonymita, dotazník pacienti dostanou společně s obálkou, kterou mohou odeslat na adresu nemocnice anebo ji mohou vhodit do označené schránky na vrátnici. V případě odeslání poštou poštovné zaplatí sama nemocnice. Dotazníky mají dvě stránky a nemocnice je bude přijímat až do 7. května, poté je vyhodnotí. Další dotazníkové šetření je v plánu na podzim.