Nicolas Vrba řídí marketing pro Vihorev Group

Nicolas Vrba obnovil dlouhodobou spolupráci s Vihorev Group a bude řídit její online marketing v následujícím roce.

Nově se řízení online marketingu společnosti Vihorev Group ujme Nicolas Vrba, stratég pro digitál a zakladatel VrbaMedia. Firmám z portfolia Vihorev pomáhal nárazově s aktivitami v onlinu již od roku 2016. Naposledy s propagací úspěšných projektů Strakonická a Vojanka.

Pro rok 2022 a 2023 představil ambiciózní koncept komunikace značky položený na principech inbound marketingu a zkušenostech ze správy digitálu hyper-rostoucího startupu Zakra. Vrba i Vihorev si od tohoto konceptu slibují významné výsledky a v následujících týdnech budou rozšiřovat své týmy o nové specialisty.

„V podstatě chceme skrze naši digitální prezenci potenciálním zájemcům o služby a produkty skupiny Vihorev nabídnout něco, co v Čechách ještě žádná podobná společnost neposkytla. Hodnotu, kterou bude velmi těžké nalézt kdekoliv jinde. Pro to, abychom tohoto dosáhli, budeme v následujících letech investovat nemalé peníze, ale jsme přesvědčeni, že se to v dlouhodobém časovém horizontu vyplatí,“ shrnul Vrba a odmítl dále svoji vizi přiblížit. „Na konkrétnější informace je ještě brzy,“ dodal.

Vihorev Group je investiční a developerská společnost, která klientům přináší investiční příležitosti v oblasti nájemního bydlení, především pak v segmentu servisovaných apartmánů. Mezi nabízené produkty patří klasické dluhopisy, investiční byty nebo individuální plány. Za posledních deset let vzrostla hodnota celkových aktiv skupiny na 950 mil. Kč.

Nicolas Vrba se pohybuje v oblasti online marketingu již od roku 2012. V letech 2014 až 2018 pomáhal budovat marketingové oddělení agentury Fresh Services, v rámci kterého vedl kampaně pro společnosti jako Metrostav Development a.s., REFLECTA Development a.s., ERGO Pojišťovna a.s. nebo polikliniky AGEL. Od roku 2018 působí jako nezávislý stratég a vede mimo jiné společnost Vrba Media Company s.r.o.