JYSK představuje nový Store Concept

Minulou středu se v prodejně JYSK ve Vestci uskutečnila komentovaná prohlídka prodejny. Přítomní se dozvěděli o expanzních plánech společnosti a na místě si mohli vyzkoušet matraci nebo nahlédnout do zázemí maloobchodní prodejny.

Hlavním tématem setkání bylo představení nejnovějšího konceptu prodejen JYSK. Tzv. Store Concept 3.0 klade důraz na lepší zákaznický zážitek z nakupování a skandinávský design. V rámci prohlídky se zástupci médií dozvěděli více o investičních a expanzních plánech společnosti, o skandinávském původu a z toho pramenící firemní kultury JYSKu, o novinkách v sortimentu a o běžném fungování maloobchodní prodejny s vybavením do domácnosti.

Společnost JYSK investuje jak do výstavby nových, tak do modernizace již existujících prodejen. V roce 2021 investoval JYSK Česká republika téměř 48 milionů korun do deseti stavebních projektů. V současnosti provozuje společnost JYSK 100 prodejen po celé České republice.

Prodejna ve Vestci je postavena podle nejnovějšího konceptu a na ploše 1200 m2 najdou zákazníci široký sortiment, modelové pokoje a inspirativní výstavky, matracové studio a outlet s výrobky za skvělé ceny. Skandinávský design se odráží ve výběru barev, dekoru a materiálů – podlaha v dekoru světlého dřeva, bílá barva v kombinaci s odstíny šedé, bodové osvětlení a inspirativní čela regálů s prezentací výrobků z nejnovější kolekce ve znamení skandinávského minimalismu.

Během dne se ve Vestci uskutečnily dvě komentované prohlídky pod vedením Zuzany Rafajlovič, manažerky pro komunikaci, a Petra Brányika, generálního ředitele JYSK Česká republika a Slovensko. Peter Brányik představil plány postupné modernizace prodejen JYSK v České republice:

„V JYSKu věříme v potenciál kamenných prodejen a spolu se Store Conceptem 3.0 naplňujeme očekávání zákazníků na nákupní prostředí. Chceme být „potravinami“ v bytovém zařízení a být zákazníkovi nablízku. A proto pokračujeme v rozšiřování a modernizaci naší sítě prodejen.“