BILLA spustila vlastní e-shop. Vyzkoušeli jsme jej za vás. Jaký je?

Nový internetový obchod nabízí plný sortiment a dopravou zdarma už tři hodiny od objednání

Nemáte rádi nakupování? Davy lidí, vozíky, se kterými nejde zatočit a fronty u pokladen? Nebo naopak nakupování milujete ale zrovna se vám nechce ven nebo nemáte dostatek času? Řešení je jednoduché. Zkuste to přes internet.

Obchodní řetězec BILLA totiž úspěšně završil testovací fázi svého e-shopu a právě zahajuje ostrý provoz. Prozatím je určen pro zákazníky z Prahy, Mladé Boleslavi a Brna a jejich okolí, kteří si mohou vybrat z více než devíti tisíc výrobků. Řetězec navíc garantuje, že zboží k zákazníkovi dorazí do tří hodin po odeslání objednávky. A co je na nabídce dnes téměř bezkonkurenční? Doprava je zdarma. Noví zákazníci navíc získají 10% slevu na první tři nákupy a malý dárek v podobě produktů vlastní výroby BILLA k tomu.

Jak na to

E-shop funguje jako jakýkoli jiný internetový obchod, je přehledný a nakupování je velmi jednoduché. Do internetového vyhledávače zadáte adresu www.shop.billa.cz, vyberete si zboží a přidáte jej do košíku. Při prvním výběru se vám e-shop automaticky zeptá na adresu doručení a hned vám oznámí, v kolik hodin vám nákup přivezou, případně si můžete velmi prakticky vybrat čas i den, kdy se vám to více hodí. Až si vyberete vše, co potřebujete (jedinou podmínkou je, že cena nákupu musí být minimálně 500 Kč), dokončíte objednávku a můžete ji rovnou online zaplatit, ale rovněž můžete zvolit platbu při převzetí. Možná se nyní trochu obáváte, že přijdete o zboží, které je v kamenných prodejnách nabízeno v akci. Ale obavy nejsou namístě, v e-shopu jej najdete hned v hlavním menu jako CENOVÉ HITY, přehledně rozdělené podle kategorií, a že jich tam je… Využít můžete také svou stávající zákaznickou kartou BILLA Bonus club, případně si založit novou. V žádném případě nepřijdete ani o oblíbené samolepky při speciálních akcích.

Za dva roky pro celé Česko

Během testovací fáze, která ostrému provozu nového internetového obchodu předcházela, odbavil e-shop přes svoji partnerskou společnost DODO 7042 zákazníků a doručil 28 643 nákupů. Dohromady zaměstnanci obou skladů roztřídili do objednávek 382 023 výrobků.
„Naší vizí je být zákazníkům dostupnější, být jim nablízku a doslova být k dispozici na každém rohu. Spuštění e-shopu vidíme jako důležitý milník na cestě k tomu, abychom tuto vizi naplnili,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR.

Těsně před dokončením je také e-shopová aplikace. „V našich plánech dále nepolevujeme. Do konce roku spustíme novou mobilní aplikaci, která nakupování online usnadní. V průběhu příštího roku částečně zautomatizujeme naše sklady v Praze a Brně, aby byly schopny efektivněji a ve vyšší míře odbavit objednávky našich zákazníků. Do konce roku 2025 máme ambici nabídnout naše služby po celé České republice a stát se druhým nejsilnějším hráčem v prodeji potravin online v Česku,“ dodává Liam Casey.