Seniorka reklamovala zkysanou polévku na tísňové lince

Ilustrační foto

BRNO – Těžko uvěřitelný případ řešili strážníci minulý týden na západě Brna. Na tísňovou linku zavolala nešťastná starší žena s tím, že jí zkysla polévka a ona potřebuje pomoci s reklamací. I když se nejednalo o nic závažného, hlídka seniorce přesto pomohla její nesnáze vyřešit.

Operátor tísňové linky přijal zvláštní telefonát, ve kterém si seniorka stěžovala na zkaženou polévku, kterou o den dříve koupila ve stánku a po vytažení z ledničky zjistila, že zapáchá. Po policii požadovala zprostředkování reklamace. Strážník dal najevo své pochopení, poradil jí, jak má postupovat při vrácení zboží a ujistil ji, že kdyby se prodejce nechoval slušně, může požadovat příjezd hlídky. Také dodal, že linka 156 primárně slouží pro případy ohrožení života, zdraví a majetku.

Staňte se členy FB skupiny Život v Jihomoravském kraji a žádná zpráva z kraje vám neunikne. Sledujte nás na Twitteru, kde pro vás připravujeme plejádu pestrých zpráv.

„Strážníci přesto ke stánku zamířili, aby se přesvědčili, že prodejce má oprávnění,“ popisuje tiskový mluvčí brněnské městské policie Jakub Ghanem. Stánkař ochotně hlídce ukázal, jak připravuje naprosto čerstvé polévky. Na místo dorazila i seniorka, která nakonec přiznala, že zakoupenou polévku dala ještě horkou do lednice a ta poté v zavřené nádobě zkysla. Prodejce ženě však vyšel vstříc, polévku jí bezplatně vyměnil za novou a zopakoval instrukce, jak ji správně skladovat.