Zkrachoval váš dodavatel energie? Na nové ENERGOLINCE vám poradí, co dělat

Ilustrační foto

OLOMOUCKÝ KRAJ – Olomoucký kraj zřídil novou telefonní a e-mailovou energolinku, která je určena zejména pro lidi, kteří nemají přístup k internetu nebo si s internetem neví moc rady. Proškolení pracovníci vám na lince poradí, jak postupovat v případě, že váš dodavatel energie zkrachoval.

Proškolení pracovníci na nové energolince, kterou zřídil Olomoucký kraj, budou pomáhat lidem, jejichž dodavatel energie ukončil činnost. Služba bude fungovat v pracovní dny od sedmi do patnácti hodin a je určena pro všechny obyvatele regionu. „Lidé, kteří se kvůli rozkolísanému energetickém trhu ocitli v nepříznivé sociální situaci, se mohou obrátit na pracovníky odborů sociálních věcí příslušných obecních úřadů a na kontaktní pracoviště úřadu práce,“ dodal náměstek hejtmana Ivo Slavotínek.

Staňte se členy FB skupiny Život v Olomouckém kraji a žádná zpráva vám neunikne.  Zpravodajství o nákaze koronavirem přinášíme ve speciálu Koronavirus on-line .

Dotazy občanů budou zodpovídat i pracovníci energetického hospodářství Olomouckého kraje. Praktické rady a návody naleznou zájemci také na webových stránkách Energetického regulačního úřadu. „Linka je primárně k dispozici občanům, kteří nemají přístup k internetu nebo nejsou v jeho používání zběhlí do té míry, aby si sami potřebné informace dohledali,“ vysvětlil Jan Šafařík, náměstek hejtmana Olomouckého kraje.

ENERGOLINKA kontakty (v pracovní dny 7 – 15 hodin)

Telefon: 602 802 442 nebo 725 816 254

E-mail: energolinka@olkraj.cz