
OLOMOUCKÝ KRAJ – Olomoucký kraj zřídil novou telefonní a e-mailovou energolinku, která je určena zejména pro lidi, kteří nemají přístup k internetu nebo si s internetem neví moc rady. Proškolení pracovníci vám na lince poradí, jak postupovat v případě, že váš dodavatel energie zkrachoval.
Proškolení pracovníci na nové energolince, kterou zřídil Olomoucký kraj, budou pomáhat lidem, jejichž dodavatel energie ukončil činnost. Služba bude fungovat v pracovní dny od sedmi do patnácti hodin a je určena pro všechny obyvatele regionu. „Lidé, kteří se kvůli rozkolísanému energetickém trhu ocitli v nepříznivé sociální situaci, se mohou obrátit na pracovníky odborů sociálních věcí příslušných obecních úřadů a na kontaktní pracoviště úřadu práce,“ dodal náměstek hejtmana Ivo Slavotínek.
Staňte se členy FB skupiny Život v Olomouckém kraji a žádná zpráva vám neunikne. Zpravodajství o nákaze koronavirem přinášíme ve speciálu Koronavirus on-line .
Dotazy občanů budou zodpovídat i pracovníci energetického hospodářství Olomouckého kraje. Praktické rady a návody naleznou zájemci také na webových stránkách Energetického regulačního úřadu. „Linka je primárně k dispozici občanům, kteří nemají přístup k internetu nebo nejsou v jeho používání zběhlí do té míry, aby si sami potřebné informace dohledali,“ vysvětlil Jan Šafařík, náměstek hejtmana Olomouckého kraje.
ENERGOLINKA kontakty (v pracovní dny 7 – 15 hodin)
Telefon: 602 802 442 nebo 725 816 254
E-mail: energolinka@olkraj.cz