Nový seriál: Chytře na nákupy přes internet

I když se nakupování přes internet stává v dnešní době běžnou praxí, ukazuje se, že v případě problémů, stále mnoho lidí nemá potřebné informace, jak postupovat. Není divu. Na rozdíl od nákupů v kamenném obchodě, mají totiž tzv. nákupy na dálku svá specifika.

Pokud si koupíte přes e-shop tričko, do kterého byste se vlezli společně s manželem a ještě v něm zbude místo pro bernardýna od sousedů, tak ho velkoryse hodíte do koše s tím, že si kvůli pár „kačkám“ nebudete otravovat život. Jenže co když jste nakoupili za několik set či tisíc korun?

Přinášíme vám nový seriál Chytře na nákupy přes internet, který vám poradí, jak řešit nejčastější problémy. Dozvíte se:

  • co dělat, když vám nevyhovuje zboží, které jste si koupili,
  • jaké lhůty musíte dodržet, pokud chcete vrátit zakoupený výrobek,
  • dokdy vám musí e-shop vrátit peníze,
  • jestli je povinností e-shopu zaslat vám vrácené peníze na účet,
  • jaké zboží nelze vrátit,
  • jaká je u zboží z e-shopu záruční lhůta,
  • jak reklamovat,
  • kdy hradíte náklady na doručení zboží vy a kdy prodejce,
  • jak je to s placením zboží, které vám prodejce přibalí bez vašeho vědomí,
  • a další užitečné informace.