Warning: Attempt to read property "post_excerpt" on null in /data/web/virtuals/3737/virtual/www/wp-content/themes/mh-magazine/includes/mh-custom-functions.php on line 392
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data/web/virtuals/3737/virtual/www/wp-content/themes/mh-magazine/includes/mh-custom-functions.php on line 394
Warning: Attempt to read property "post_title" on null in /data/web/virtuals/3737/virtual/www/wp-content/themes/mh-magazine/includes/mh-custom-functions.php on line 394
ZLÍN – Stavební povolení v těchto dnech získal projekt přestavby křižovatky Mostní – Březnická ve Zlíně. V nejbližších týdnech hodlá magistrát vypsat soutěž na zhotovitele. Pokud vše půjde bez problému, práce by mohly začít už letos na podzim.
Křižovatka je jedním ze strategických bodů infrastruktury města. K velmi vytížené krajské silnici II/490, po které směřují vozidla ve směru na Uherské Hradiště, Uherský Brod i Luhačovice, se připojuje místní komunikace, ulice Mostní, která je dopravní páteří celé čtvrti Letná, a po které je vedena především trolejbusová hromadná doprava. Motoristé již řadu let cítili, že křižovatka je na hraně své propustnosti a že naléhavě potřebuje přestavbu.
Staňte se členy FB skupiny Život ve Zlínském kraji a žádná zpráva z kraje vám neunikne. Sledujte nás na Twitteru, kde pro vás připravujeme plejádu pestrých zpráv.
Zrekonstruují se ulice a vznikne stezka pro cyklisty a chodce
Během přestavby dojde k rekonstrukci ulic Březnická, Mostní a U Zimního stadionu. „V rámci rekonstrukce bude upraveno křížení ulice Březnická a Mostní, kde vznikne průsečná křižovatka řízená světelnou signalizací. Křižovatka se posune na úroveň nynější odbočky k hotelu Zlín. Přilehlý park u budovy Univerzity T. Bati se zvětší,“ přiblížil mluvčí magistrátu Tomáš Melzer.
Počítá se i s vytvořením nové stezky pro cyklisty a chodce, novými chodníky a opravou těch stávajících. Nynější nástupní zastávka na točně pod sportovní halou se zruší a v Mostní ulici přibude dvojice zastávkových zálivů.
Během projekčních prací se zvažovala i výstavba kruhového objezdu, odborné posudky a výpočty ale ukázaly, že by se mohl při větší intenzitě provozu zahltit. Vznikaly by tak kolony vozidel, které by mohly blokovat důležitou křižovatku na třídě Tomáše Bati u jednadvacítky.

