Jedná se o most, který převádí silnici I/34 přes železniční trať a Břevnický potok. „Diagnostika prokázala dožilý stav mostního svršku, zejména říms, zábradlí, izolace a systému odvodnění. Stavební akci jsme zahájili na jaře a k jejímu úspěšnému zvládnutí dopomohlo především na 20 dělníků, kteří se na opravě mostu denně podíleli,“ uvedl mluvčí ŘSD Jiří Veselý.
V rámci opravy dělníci kompletně odbourali svrchní stranu mostu, odstranili svodidla, zábradlí, římsy, vozovku a závěry. Poté provedli novou izolaci, vybetonovali nové římsy, vybudovali asfaltové vrstvy, osadili zábradlí a svodidla a obnovili vodorovné dopravní značení. Celá spodní stavba byla celoplošně sanována.
Mohlo by vás zajímat
Rekonstrukce probíhala za částečného omezení provozu, s kyvadlově řízenou dopravou. Zhotovitelem je společnost MADOS MT. Práce provedla za 33 milionů korun.

