Stabilizaci poskytuje opěrná pilotová zeď o délce 35 metrů, která navázala na již dříve vybudovanou pilotovou zeď. „Nová opěrná pilotová zeď má hlubinné založení na velkoprůměrových pilotách průměru 600 milimetrů, délky 7 metrů, s roztečí 3 metry. Na železobetonové konstrukci opěrné zdi byla vybudována monolitická římsa,“ přiblížil mluvčí Ředitelství silnic Zlínského kraje Vojtěch Cekota.
V polovině vozovky bylo třeba vybudovat novou konstrukci vozovky, na zbylé ploše došlo k obnově obrusné vrstvy. Podél pravostranného okraje silnice se vytvořil odvodňovací betonový žlab, který je napojen na původní žlab. Osadilo se také nové ocelové svodidlo.
Mohlo by vás zajímat
Stavební práce započaly letos v srpnu. Vše vyšlo na necelých 5,5 milionu korun.

