Původní most z roku 1932 byl ve špatném technickém stavu a už nevyhovoval současným požadavkům na bezpečný a plynulý provoz. Nový mostní objekt slouží k zajištění dopravy i v době rozvodnění řeky Olšavy.
Stavba rozšířila most i silnici
Při kompletní přestavbě byl mostní objekt rozšířen ve směrovém oblouku. Prostor pod mostem byl vydlážděn lomovým kamenem do betonu. Nosnou konstrukci a spodní stavbu tvoří otevřený železobetonový rám založený na základových pásech, křídla jsou železobetonová. Volná šířka na mostě je deset metrů, světlost otvoru činí 7,5 metru. Součástí stavby bylo také osazení zábradelního svodidla a úprava přilehlých úseků silnice v délce šedesáti metrů.
Mohlo by vás zajímat
Silničáři během stavby kompletně vyměnili konstrukci vozovky a upravili pláň. Přibylo také nové dopravní značení a silniční svodidla. Práce probíhaly za úplné uzavírky od června letošního roku.
Zhotovitelem stavby byla firma KKS, spol. s r. o. a vše vyšlo na necelých 12 milionů korun. Most slouží motoristům od 24. října.

