Youtube kanál sleduje kolem 4,8 tisíc odběratelů. Ten si stejně jako minulý rok vysloužil první místo v celostátním kole díky kvalitnímu obsahu. „Město na svém YouTube publikuje reportáže především z kulturních, sportovních či společenských akcí. Tato videa jsou velmi profesionálně zpracována – obsahují bezchybné ilustrační záběry, skvělou postprodukci, minimalistickou grafiku a hudební podkres či vyjádření aktérů – opět se skvěle nasnímaným obrazem a zvukem,“ uvedli organizátoři soutěže ze spolku Kvalikom.
V celostátním kole soutěže Zlatý lajk pro facebookový profil města, který sleduje asi sedm tisíc lidí získalo Ústí nad Orlicí čtvrté místo, a také si připsalo dvě ceny na krajské úrovni. Ústecké listy zase uspěly v krajském kole soutěže Radniční listy roku 2024 a získaly první místo. Oceněn byl také městský instagram, kdy v krajském kole byl druhý. V současnosti ho sleduje bezmála devatenáct tisíc lidí.
