Rozsáhlé opravy pokračovaly druhou stavební sezonou. Letos byla hlavním cílem rekonstrukce protihlukových stěn v délce 236 metrů ve směru na Prahu. Ve směru Liberec pak v délce 510 metrů.
Na základě aktualizované akustické studie zároveň došlo k vybudování nových protihlukových stěn po obou stranách dálnice v celkové délce 168 metrů. Sníží se tak hluková zátěž z provozu po dálnici D10 a zlepší životní prostředí městské části Kbel.
Mohlo by vás zajímat
Součástí prací byla i rekonstrukce opěrných zdí v obou směrech jízdy. Došlo také k opravě estakády přes Kbel. Vyměnily se staré mostní závěry za závěry se sníženou hlučností. Vyměnila se také obrusná vrstva na mostě navazující na nový povrch vozovky na obou předmostích. Provedla se i sanace všech říms mostu a vyměnily se mostní svodidla a zábradlí.
V rámci stavby se renovoval rovněž odvodňovací systém. Jednalo se zejména o nové štěrbinové žlaby v celkové délce více než 800 metrů, které byly průběžně napojeny pomocí přípojek do kanalizační stoky.
Na základě veřejné soutěže zakázku provedla společnost Metrostav Infrastructure za smluvených 93,77 milionů korun.


