Uvedený most převádí silnici I/34 přes železniční trať a Břevnický potok. Denně po něm projede na 9 tisíc vozidel, z toho cca 28 procent tvoří nákladní vozidla a kamiony. „Diagnostika prokázala dožilý stav mostního svršku, zejména říms, zábradlí, izolace a systému odvodnění,“ uvedl mluvčí ŘSD Jiří Veselý.
Během rekonstrukce dojde k odbourání celé svrchní části mostu, svodidel, zábradlí, říms, vozovky a závěrů. Poté bude provedena nová izolace, vybetonovány římsy, položen asfalt a osazena zábradlí a svodidla. Spodní stavba bude celoplošně sanována. Rekonstrukce proběhne za částečného omezení provozu, s kyvadlově řízenou dopravou.
Mohlo by vás zajímat
Veřejné soutěže na zhotovitele se zúčastní šest firem. „O vítězi tendru teď rozhodne výběrová komise, která jednotlivé nabídky pečlivě posoudí. Maximální délka doby pro uvedení do provozu je stanovena na 224 kalendářních dní,“ dodal mluvčí.



