Pod hlavičkou této značky se skrývá koncept, který cílí na různé typy návštěvníků. Milovníci přírody se mohou těšit na klidné procházky nebo horské výšlapy, fanoušci historie na prohlídky památek a kulturních pamětihodností, a aktivní turisté na širokou paletu sportovního vyžití. Produkt má zároveň podpořit udržitelný cestovní ruch, který se v kraji stává prioritou.
„Chceme ukázat, že Královéhradecký kraj má opravdu co nabídnout. Nezáleží na tom, jestli hledáte relaxaci, kulturu nebo dobrodružství – u nás si každý najde to své,“ vysvětlila vedoucí projektového oddělení KHKCCR Lenka Skrbková.
Mohlo by vás zajímat
Nový produkt je doprovázen výraznou marketingovou kampaní, která cílí zejména na obyvatele velkých měst. S reklamou se tak lidé setkají nejen na sociálních sítích, ale i v pražském metru nebo v brněnské MHD. Součástí podpory je rovněž tematická mapa, která přehledně představuje jednotlivé turistické oblasti kraje a nabízí inspiraci pro výlety. Mapa je k dispozici i online na oficiálním webu projektu.
Projekt „Královéhradecko rozmanité“ je jasným signálem, že kraj to s podporou cestovního ruchu myslí vážně. S důrazem na pestrost nabídky a udržitelnost láká návštěvníky k objevování krás, které v sobě Královéhradecký kraj ukrývá.
Více informací zájemci naleznou na oficiálních stránkách: www.kralovehradeckorozmanite.cz.


