Most v těsné blízkosti napojení na silnici I/57 se začal opravovat už v loňském roce. Za ním začíná necelých 300 metrů dlouhá silnice, která spojuje hlavní silniční trasu s železniční stanicí. „Nový most je jednopolový, má hlubinné založení velkoprůměrovými vrtanými pilotami. Jeho opěry jsou železobetonové monolitické, nosnou konstrukci tvoří železobetonová monolitická předpjatá deska. Most je na obou stranách vybaven chodníky,“ přiblížil mluvčí Ředitelství silnic Zlínského kraje Vojtěch Cekota. V rámci stavby proběhly i nezbytné úpravy silnice III/05742 před a za mostem, napojily se chodníky, pročistilo koryto a opevnily se jeho svahy kamennou rovnatinou.
„Původní most na krajské silnici ve Valašské Polance pocházel z roku 1929 a byl již ve velmi špatném technickém stavu. Nahradili jsme jej proto novým mostním objektem. I když nejde o silnici s velkým provozem vozidel, bylo naším úkolem zajistit, aby byla v pořádku a most bez omezení průjezdný,“ uvedl ředitel ŘSZK Bronislav Malý.
Mohlo by vás zajímat
Stavební práce začaly v květnu 2024 a byly přerušeny v zimním období. Během opravy museli motoristé využívat objízdnou trasu. Vše vyšlo na více než 26,6 milionu korun.


