Z původního mostu přes Věžecký potok silničáři odbourali mostní svršek, živičné vrstvy, závěrné zídky, úložné prahy a mostní křídla. „Byl vybetonován nový úložný práh, závěrná zídka, mostní křídla, byla provedena sanace opěr. Povrch nosníků byl očištěn a sanován, nosníky byly spřaženy s novou železobetonovou monolitickou deskou. V celé délce nosné konstrukce a navazujících křídel byly zhotoveny železobetonové monolitické mostní římsy s ocelovým zábradlím se svislou výplní. Součástí rekonstrukce byla rovněž nová izolace mostu,“ popsal mluvčí ŘSZK Vojtěch Cekota. Opravilo se také 63 metrů navazující silnice. Vše vyšlo na téměř 9,6 milionu korun.
„Most je dokončen a uveden do provozu. Po uplynutí zimního období stavební firma ještě dokončí některé drobnější práce v korytě potoka pod mostem. Plynulosti provozu se to už ale nijak nedotkne,“ poznamenal ředitel ŘSZK Bronislav Malý.

